EDIT: Kaikkien kortit ovat saapuneet, joten pääsen postittamaan ne ensi viikolla. Hienoja kortteja olette tehneet ja niistä onkin suunnitteilla yllätystä osanottajille.
 

Tetran tekemien runokorttien ja muutaman joutilaan runokirjan innoittamana sain idean tähän haasteeseen/ ATC-vaihtoon.

1. Ilmoittaudu mukaan 10. huhtikuuta mennessä (muista yhteystiedot, jos minulla ei niitä ennestään (einontytar at suomi24 piste fi).  Saat minulta kolme satunnaista runokirjan sivua

2. Tee kolme ATC-korttia runojen innoittamana, siten, että runossa on joko pätkä annetusta runosta tai runosta tekemäsi oma runo (katso mallikortit)

3. Yhden kortin voit pitää, kaksi korteista lähetä minulle 30. huhtikuuta mennessä  ja liitä mukaan postimerkillä ja yhteystiedoilla varustettu kirjekuori.

4. Saat minulta paluupostissa toukokuulla (noin viikko 19) kaksi satunnaista  runokorttia muilta vaihtoon osallistujilta.

Tässä vielä malliksi tekemäni skinny ja ATC-kortti.

Pehmeä olento katselee minua

- rakkauden aavistus

lämpö.

Käsi, painan sille omani.

(Sara Salminiitty, Palava Sydän runo on pätkitty, otettu vain lause, toinen, jätetty sanoja välistä)

***

Pienet sormet naulitsevat puun.

Lempeä kutsu läpi teräksen.

Olen ovi

tulisydän.

Olen vapaus.

Sara Salminiityn runosta leikattu sanat, jotka on sitten laitettu uuteen järjestykseen.

----

Mukana:

Aino kortit valmiina

Kotilaiska kortit valmiina

Annifanni kortit valmiina

Tetra kortit valmiina

Taina kortit valmiina

Manumiina kortit valmiina

Sisko kortit valmiina