Klick!
 
Kotilaiska piipahti tässä taannoin kylässä ja kylläpä meillä olikin hauska tuokio askartelujen ja vaihtojen parissa. Kotilaiska valitisi minun ennen julkaisemattomista korteistani nämä kuusi korttia. Ja minä sain häneltä nämä kortit:
 


Klick!
 
Se, että minä sain neljä korttia ja hän kuusi korttia oli ihan tarkoituksellista minun taholtani, sillä halusin antaa hänelle hieman extraa, vaan kuinkas kävi. Extrat taisi tulla minulle, sillä sain Kotilaiskalta kuusi kappaletta ihania Artist värejä ja minähän olen kyllä ihan hulluna väreihin.

Teimme Kotilaiskan kanssa sitten myös kaksi kappaletta kimppakortteja. Toisen, lehmäaiheisen sai Kotilaiska (unohdin kuvata) ja tämän kimpan sain minä.


 
Kortti on tehty siten, että minun valmiina olevaan pohjan lisäsimme vuorotellen jotain, kunnes päätimme, että nyt on kortti valmis.

Kiitos Kotilaiska, kun piipahdit ja toit vaihtelua arkeen!