fantasia.jpg  todellisuus.jpg

Fantasia                 Todellisuus

 

Ajattelin, että olisi taas aika pistää pystyyn uusi Rump Rump Rullaa -vaihto. Tämänkertainen kysymys kuuluu: fantasia vai todellisuus?

Vaihto toimii seuraavasti:

  1. Tee ATC-kortti jommalla kummalla teemalla
  2. Lähetä kortti + postimerkein ja osoitetiedoin varustettu vastauskuori minulle 28. 9. mennessä (oltava minulla viimeistään viikolla 40). Jos et tiedä osoitettani, saat sen, kun laitat minulle sähköpostia (emailsoite löytyy ylhäältä vasemmalta).
  3. Minä lajittelen kortit ja lähetän paluupostissa sinulle satunnaisen kortin.
  4. Tulos siitä, kumpi teema voitti, julkistetaan tässä blogissa.
  5. Kaikkien ossallistujien kesken arvotaan ohessa esittelemäni mallikortit.

Tarkemmat ohjeet oikeasta sivupalkista kohdasta sivut: rump rump rullaa -säännöt.

Onko kiinnostuneita? Ilmoittautuminen ei välttämätöntä, voit tulla mukaan yksinkertaisesti lähettämällä tekemäsi kortin ohjeistuksen mukaan minulle määräaikaan mennessä.

RUMPRUMP.jpg

 

Mukana:

Aino, Maca, Uuna Enkuli Kati Armiida

Huom! Jostain syystä kommenttien esiintulemisessa on viivettä, ne näkyvät kyllä hallintasivulla.