Nämä meemi-jutut eivät ole oikein mun alaani, mutta tämä kuulosti sen verran kivalta, että nappasin sen savisudilta.
 
Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt: Olen ollut, lastenhoitajana ja toimistotöissä ja hmm. myyjäharjoittelijana kaupassa, freelance-avustajana lastenlehdessä.
 
Neljä paikkaa joissa olen asunut: Kuopio, Kolkontaipale, Helsinki ja Hämeenlinna
 
Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella: Tohtori Housea (ja yleensäkin sairaalasarjoja), Ihmemiestä, Derrickiä, Gilmoren tytöt.
 
Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: Hmm. Tämä on vähän vaikea, kun en ole käynyt ulkomailla kuin ainoastaan Ruotsissa, joten laitetaan nyt sitten kaupunkeja ja muita paikkoja, eli Upsala, Tukholma, Kil ja jossain Norjan rajalla.
 
Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin: vuodatus.net (omat sivut), netlogissa (omat sivut), Suomi24 (sähköposti), yahoo.com (sähköposti)
 
Neljä lempiruokaani: Ranskalaiset perunat, grillattu kana, kalaruoat ja uuniomenat
 
Missä haluaisin olla juuri nyt: maailmanympärimatkalla, lapsuuskodissani maalla, ystävien parissa, rukouskokouksessa.