1404158.jpg

Sain jo jokin aika sitten parilta blogi-ystävältä tunnustuksen (kyse oli unohtumattomista ATC-korteista), ja jota olen miettinyt ja työstänyt pääkopassani, miten siihen vastaisin, paitsi tietysti lämpimästi kiittäen. On aina mukava, jos on voinut antaa hyvää mieltä ja mukavia elämyksiä arjen keskelle. Koska olen se mikä olen, oman tieni kulkija, päätin antaa tämän oman erityisen Unohtumaton-tunnustukseni seuraaville henkilöille ja unohtumattomille teoksille.

1. Sinin positiivista energiaa 

Tämä ATC-kortti on jäänyt mieleeni elämyksenä, joka ei unohdu. Kortissa on jotain ainutlaatuista ja väkevää, eli taideteos on suurempi kuin siihen käytetyn materiaalin summa. Kortin onnellinen omistaja on joku muu, kuin minä.

2, Annifannin Lintutyttö

Tämä skinny-teos on elähdyttänyt minua erityisesti. Ilokseni Annifanni suostui sen kanssani vaihtamaan.

3. Ahkeraliisan  Spring.

Skinny, joka antaa paljon iloa ja hyvää mieltä sitä katsellessa.

Näiden kolmen lisäksi olen nähnyt niin paljon monia unohtumattoman upeita töitä, ettei niiden luettelemiseen riitä aika eikä rahkeet. Kiitos jokaiselle kanssani kortteja vaihtaneille ja korttejaan blogeissaan esitelleille.

"Kauneus on katsojan silmässä"