Kohta alkavan Uuden Vuoden kunniaksi ajattelin pistää pystyyn pienen ATC-vaihdon, jos ketä kiinnostaisi. Mukaan seurakseni mahtuu neljä henkilöä. Säännöt olisi tässä:

1. Ilmoittautumiset tämän postauksen kommenttiboksiin yhteystiedoin ja osoitetiedot minulle sähköpostiin (einontytar at suomi24 piste fi), jos minulla ei niitä ole ennestään.

2. Kukin osallistuja lähettää minulle viisi täysin samanlaista juttua ATC-korttia varten. Paperia, kuvan, niitin, mitä nyt kukin voi ja haluaa laittaa. On kuitenkin tärkeää, että sitä, mitä sitten laitatkin tulemaan on viisi täysin samanlaista kappaletta. Esimerkiksi, jos laitat kuvan, on kaikkien viiden kuvan oltava täsmälleen samanlaisia.

3. Minä lajittelen osat ja pistän ne tulemaan jokaiselle osallistujalle sekä vaihtotoverin nimen.

4. Osallistujat tekevät saamistaan aineista omannäköisensä kortin, siten, että jokaista osasta on käytettävä, mutta miten ja kuinka paljon, on kunkin itse määriteltävissä. Valmiin kortin he  postittavat sille henkilölle, jonka yhteystiedot on saanut minulta

Aikataulu olisi tämä:

Ilmoittautumiset 11.1.2009 mennessä.

Tarvikkeet postitettava minulle viimeistään perjantaina 16.1.

Minä postitan ne välittömästi eteenpäin, kun olen saanut kaikkien lähetyksen.

Valmiit kortit vaihtotoverille postitettava viimeistään ma 9.2.2009.

Ja sitten, ei kun ilmoittautumaan!

Edit1: vaihto on täysi!

Edit2: Tarvikkeet postitettu tänään 16.1. osallistujille.

Kortit lähetetään osallistujalta toiselle nuolten suuntaisesti (osoitteet ilmoitettu kirjeessä). Hauskaa vaihtoa!

Britt --> Taina --> Aino --> Anne --> Annifanni --> Britt

mie aineisto on

Taina aineisto on

Annifanni aineisto on

Anne aineisto on

Britt  aineisto on