NO IMAGE!

Yykaakoo4-haaste on uudistunut. Nyt käytössä on mittaamaton määrä numeroita ja lukuja ja kuka niistä kaikista muistaakaan ja huolen pitää. Huh huh. Uuden vuoden kynnyksellä jo ensimmäinen haaste: vuosi, jolloin sain ensimmäisen tietokoneeni, pisti pään pyörälle. Niin, milloinkas sen sain. Täytyi alkaa ihan fundeeraamaan. Valmistuin kauppaoppilaitoksesta 1994, olikos minulla tietokone silloin? Ainakin asuin siihen aikaan siellä tutun vanhuksen yläkerrassa. Ei, ei minulla vielä silloin ollut. No, velipojalta minä sen häkkyrän sain, sittemminhän se simahti. Ruutu vain pimeni. Toisen tietokoneen, joka sekin meni rikki, ostin toiselta veljeltä ja kolmannen, joka nyt on käytössä ostin uuden uutukaisena osamaksulla alan liikkeestä. Mutta siis se vuosi, sen täytyi olla joskus tuon 1994 - 2000 välissä, koska valmistumisen jälkeen asuin jonkin aikaa kotona maalla ja sitten muutin takaisin sen vanhuksen yläkertaan. Hmm. Olikos minulla tietokone silloin 1998 hujakoilla, kun olin vuoden ajan työllistettynä. En minä ennää muista niin kauukaisia aikoja, mutta 199... jotain se oli, kun minä sain ensimmäisen tietokoneeni.

EDIT: RAutalangasta rautalankaa.  Selityksenä kuvasta sanottakoon, että siinä on 19 kuvaruutua väritetty ikään kuin niissä näkyisi valoa, näistä muodostuu kyseisen vuoden alkuosa, ja junan numeroiden yhteenlaskettu summa on 9, mistä tulee vuosikymmen, mutta kun en muista sitä tarkkaa vuotta, niin viimeinen on sitten  - jotain. 

Että sellainen oli tarina tällä kertaa.