Olen jo joitakin aikoja ajatellut, että minun pitäisi vähän karsia näitä blogejani, ja nyt, kun ukkonen pisti vuodatuksen kuviot uusiksi, pistin ajatukset tärkeysjärjestykseen. Koska useamman blogin puuttuvia kuvia olisi liian rankkaa ruveta uudestaan etsimään ja korjailemaan, päätin lähettää muutamat blogini bittitaivaaseen. Eli olen poistanut seuraavat blogit ja niitä ei siis enää ole olemassakaan.

Aivoituksia ja arvoituksia, joka ei tosin suurta suosiota ollut saavuttanutkaan. Saatan joskus pistää tähän astiset arvoitus-korttini tänne näytteille.

Abcciria/Ciria, joka olisi kyllä ollut kiva säilyttää, mutta liian monen kuvan puuttuminen teki blogeista torsoja ja Ciriassakaan ei juuri kävijöitä ollut viime aikoina, kiitokset kuitenkin Kotilaiskalle, jonka vastaukset kirjahaasteisiini olivat iso ilo. Reseptikirjan mahdollisesti pistän tälle puolelle, täytyy nyt miettiä.

Muut vuodatuksen blogini, eli Ainukka, Sheferijm, Postikorttihippa ja Kihivas jatkavat entiseen tapaan, kuten myös tämä "kotiblogini", jota yritän saada pikkuhiljaa kuosiinsa.

Kiitos kaikille, jotka olette piipahtaneet ja toivottavasti viihdytte täällä jatkossakin. Onhan minulla sitten nuo Sarah kay ja Sumatiko-haasteet bloggerissa, joten kyllä minulla vieläkin olisi karsimisen varaa ....