skv-normal.jpg

Sinitaivaan korttivaihto 1/2013

Ruusun sulle antaisin

Heipä hei.Nyt kaikki korttivaihdoista kiinnostuneet korvat hörölle ja silmät sikkaraan, sillä tässä teille haastetta kerrakseen.

Tule mukaan Sinitaivaan korttivaihtoon, jossa tehdään ruusuinen ATC-kortti itselle ja vaihtotoverille.

Toimi näin:

1. Ilmoittaudu mukaan tähän postaukseen ja muistathan yhteystiedot (jos minulla ei niitä ennestään).

2. Lähetä minulle osoitteella ja postimerkillä varustettu kirjekuori 2.4. mennessä (osoitteeni saat, jos sinulla ei sitä ole, kun laitat minulle sähköpostia (ainoeinontytar.harjula @ gmail.com, ei välilyöntejä).

3. Saat minulta paluupostissa käytetyn ruusuisen postikortin + vaihtotoverin nimi + osoitetiedot.

4. Saatuasi paluupostin teet saamastasi kortista kaksi ATC-korttia (muutakin materiaalia saa toki käyttää lisänä).  Toisen teet itsellesi ja toisen lähetät saamaasi osoitteeseen.

Mukaan mahtuu korkeintaan neljäkymmnetä (40) innostunutta ATC-harrastajaa.

Vaihdon aikataulu tässä vielä:

Palautuskuoret oltava minulla  2.4. mennessä, jolloin korttipostitus osallistujille

ATC-Korttien postitus vaihtotoverille viimeistään 19.4.2013.

Siis, nyt joukolla mukaan ruusuisiin tunnelmiin!

 

Mukana:

Aino on itse mukana

Kotilaiska

Jipe

Raija-Annikki

Tarja O.

Vaihto tapahtuu seuraavassa järjestyksessä:

Jipe => Raija-Annikki => Kotilaiska => Tarja => Aino ja Aino, eli minä lähetän Jipelle.

Korttiposti laitettu tulemaan!

Mukavaa, ruusuista vaihtoa!