photo P1080572_zps401ac309.jpg

 

klick

Olin viikonloppuna reissussa. Olin sopinut maantaiksi tapaamisen Tampereelle Annifannin kanssa. Harmitti, kun huomasin majapaikassani, että olin unohtanut ottaa kortteja mukaani vaihtoa sillmällä pitäen. No, kysäisin sitten ystävältäni, jonka luona olin, että saisiko täältä liimaa ja joutolehtiä ... askartelin lauantai-illan ja sunnuntai-illan aikana muutamia kortteja pika pikaa.

Maanantaina sitten tapasimme Annifannin kanssa ja kiertelimme hieman kauppoja. Sää ei oikein suosinut, mutta muuten oli ihan kivaa. Ennen kotiinlähtöä vaihdoimme sitten kortteja. Ylhäällä olevat on siis minun häthätää tekemiäni, jotka Annifanni valikoimistani valitsi ja minä valitsin hänen korteistaan nämä allaolevat viisi korttia.

Kiitos Annifanni, kun olit Tampere-oppaanani ja kiitos kivasta vaihdosta.

 

photo annifannilta_zps9a4ae8f4.jpg

klick!