IMAGE0027-normal.jpg

 

Annifannin kanssa vaihdoimme kaksi korttia, jotka tuli tehdä teippitekniikalla ja aiheena mies ja nainen. Tässä Annifannilta saamani kortit. Mies on mennyt piiloon, mutta jättänyt esille kauniin ja viehättävän tekstin.

Annifannille tekemäni kortit kuvasin, mutta en nyt löydä kuvia mistään. Täytyy tutkailla tilannetta ja lisätä kuvat tähän, jos jostain ne löydän.

EDIT: Niinhän siinä kävi, että olin jostain syystä hävittänyt ottamani kuvat, onneksi Annifanni ystävällisesti lähetti minulle korteista kuvan muistoksi. Olin jo vallan unohtanut, millaiset kortit hänelle teinkään, eli tällaisethan ne olivat:

omatATC.jpg

klick!

Kiitos Annifanni

--- --- --- ---

 

IMAGE0077-normal.jpg

Enkulin kanssa vaihdoimme myös kortteja. Minä ihastuin tähän hänen kolmikkkoonsa ja olen iloinen, että hän suostui vaihtamaan nämä kanssani. Paljunkissat on aivan ihastuttavan herkkä työ.