1508298.jpg

Huomasin tässä, että minulla on tullut tasa vuosi täyteen siitä, kun aloitin tämän blogin pidon. Kiitän teitä kaikkia mielenkiinnosta ja kaikista ihanista vaihdoista ja ideoista, joita olen kauttanne saanut ja toivon vielä monia hyviä vuosia kanssanne.

Tämä päivä on minulle ollut aika työntäyteinen, sillä näyttää siltä, että ainakin vähäksi aikaa askartelut jää tauolle osaltani. Olen huomenna menossa olkapään tähystykseen. Kiertäjäkalvosimen repeämä siellä ilmeisesti on, mutta muusta en sitten juuri tiedä. 1-kätisenä varmaan jonkin aikaa joudun asioita toimittelemaan. Voi hyvänen aika, mietin jo etukäteen, miten selviän, kun kaikki, mitä olen tehnyt on niin oikeakäsipainotteista ja en osaa tehdä vasemmalla juuri mitään, ja se on just se oikea käsi, mikä mulla on jo neljä vuotta risonut ja jota nyt sitten pitäisi tähystää. Pikkasen jännittää, mutta eiköhän se siitä, kun "turva on kelkassa". 

Käyn täällä parhaani mukaan kurkkailemassa, oletteko käyneet äänestelemässä kauneinta matkakorttia ja jos vain kynnelle kykenen, niin yritän jotain uuttakin keksiä ja haasteisiin osallistua, sitten kun taas kotosalla olen. Lukemiseen varmaankin nyt sitten on aikaa ja siitä puheenollen, niin olen jo valmiiksi ajastanut muutaman haasteen sinne "kirjojen inspiroimaa" blogiini, joihin toivon teidän tutustuvan ja osaakin ottavan.

Ja niin, kunnes jälleen kohtaamme, saakoon lempeät tuulet puhaltaa teillänne!