saatuvaihdossa-normal.jpg

 

Enkulin kanssa vaihdoimme kortteja. Sain häneltä vaihdossa tämän kortin, jonka värisävyt - lila ja keltainen - ihastuttivat minua suuresti. Tämä on juuri niin minun väriseni, että vallan, minä kun olen niin tykästynyt juuri lilaan ja vihreään ja ripaus keltaista joukossa on niin - chic! Tyylikäs kortti Enkulilta, totta tosiaan.
 

Alapuolella olleen kortin tein sitten Enkulin lähettämistä lisukkeista.Kiitokset Enkuli vaihdosta.

174.jpg

174-2013

Maryn pikkuinen lammas

-----

175.jpg

175-2013

Ruusuja lemmikkejä

Tämän kortin tein minulle aiemmin tulleista  lisukemateriaaleista. Täytyy sanoa, että onhan se vähän toista suunnitella korttia ostomateriaalista kuin "mitä käsiinsä satuu saamaan -aineistosta", mutta jostain kumman syystä  tulee kutienkin vähemmän käytettyä ostomateriaalia kuin kierrätysjuttuja.

Kiitos kuitenkin kaikille, jotka aina silloin tällöin olette materiaaleja lähettäneet, kyllä niille aina käyttöä löytyy ja iloa antavat.