EDIT: Kukka-aihe olisi vielä jäljellä, jos joku kiinnostunut vielä olisi.

Nyt kaikki ATC-korteista ja vaihdoista kiinnostuneet korvat hörölle. Olisiko tämä sinun juttusi?

Kuten kaikki varmaan ovat, jos ovat blogiani katselleet, tulleet tietämään, että minä teen kortteja etupäässä kollaasitekniikalla, mikä tarkoittaa, että aikakausi- ynnä muut lehdet katsotaan tarkkaan sillä silmällä, onko niissä kivoja kuvia, värejä, pintoja. Näitä lehtiä ja leikkeitä onkin sitten suut silmät täyteen. Nyt päätin, että jostain täytyy päästä eroon, eihän siitä mitään tule, että kuvia panttaa ja panttaa ja pölyt kerääntyy paitsi hyllyihin, myös aivokoppaan. Kuitenkin, kun tahtoisin näistä materiaaleista jotain kivaa, päätin pistää pystyyn tällaisen vaihdon, ideana on:

tee sinä minulle kortti niin minä teen sinulle kortin.

Minulla on  kuusi A5-kirjekuorta, kukin sisältäen eri teeman aineistoa (pääasiassa lehdistä ym. leikattua, mutta saattaa sisältää myös muuta teemaan liittyvää). Teemat ovat:

Kengät varattu Annifannille

Ihmiset lähdössä Funchalille

Aika lähtee Tainalle

Sekalaiset lähtee Kotilaiskalle

Värit lähtee Ämmille


Kukat

Nyt jos jokin näistä teemoista kiinnostaa sinua, ja haluat tehdä minulle siitä aiheesta kortin, tai miksei parikin, niin huuda hep. Minä lähetän sinulle kuoren ja sinä teet kuoren materiaalista minulle kortin.  Loput materiaalit saa pitää ja tehdä niillä, mitä haluat.  Vastavuoroisesti minä teen sinulle kortin, tai miksei parikin  samalla periaatteella, eli lähetät minulle sopivaksi katsomasi määrän "pölyttyvää materiaalia" tietyllä teemalla.  Huom! Teeman ei tarvitse olla sama, mutta minun täytyy tietää, mistä teemasta teen korttisi.

Kiinnostaako, jos, niin pistähän tuuletellen ja tule mukaan jännään vaihtoon. Jos jokin jäi epäselväksi, niin kysy, niin yritän selventää.